Motivace studentů ve středním věku k distančnímu vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace studentů ve středním věku k distančnímu vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Kočí, Ivana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:33Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:33Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33169
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na motivaci studentů ke studiu na vysoké škole ve středním věku. Skládá se z části teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá vymezením základních pojmů, celoživotní vzdělávání, další vzdělávání, distanční vzdělávání, motivace, motiv, potřeba a střední věk. Empirická část navazuje na část teoretickou. Popisuje průběh interview s informanty, jejich analýzu a také vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který byl proveden na vzorku studentů ve středním věku formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem výzkumu bylo zjistit faktory podílející se na motivaci studentů ve středním věku ke studiu na vysoké škole.
dc.format 63
dc.format.extent 1799242
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject motivace cs
dc.subject motiv cs
dc.subject střední věk cs
dc.subject lifelong education en
dc.subject adult education en
dc.subject motivation en
dc.subject motive en
dc.subject middle age en
dc.title Motivace studentů ve středním věku k distančnímu vzdělávání
dc.title.alternative Motivation of Students in Middle Age for Distance Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Jitka
dc.date.accepted 2015-06-16
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis is focused on motivation of students to study at a university in middle age. It consists of theoretical part and practical part. It deals with basic terms definition in the theoretical part - lifelong education, further education, distance education, motivation, motive, need and middle age. Empirical part follows the theoretical part. It describes the progress of an interview with respondents, their analysis and also an evaluation of a qualitative research, which was performed on a sample of students in their middle age. The research was performed with aid of half-structured interviews. The main goal of the research was to find out factors involved in middle aged students' motivation to studying at a university.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38768
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject kombinované studium cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject part-time studium en
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View
kočí_2015_dp.pdf 1.715Mb PDF View/Open
kočí_2015_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kočí_2015_op.pdf 212.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account