Podpory vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpory vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Šťastná, Vendula
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:36Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:36Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33189
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá podporou vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje obecné informace, jež se týkají specifických poruch učení, legislativní ukotvení práva na vzdělávání osob se zdravotním postižením a možnou podporu pro uchazeče o studium a studenty vysokých škol se specifickými poruchami učení. V praktické části je provedena analýza dokumentů všech veřejných vysokých škol v České republice, jejímž cílem je zjistit, jakou podporu nabízí tyto veřejné vysoké školy uchazečům o studium a studentům se specifickými poruchami učení. Jako výzkumná metoda byla použita analýza dokumentů a dotazování.
dc.format 73 s.
dc.format.extent 2061291
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject studenti vysokých škol cs
dc.subject centra podpory cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject specific learning disabilities/difficulties en
dc.subject university students en
dc.subject support centers en
dc.subject diagnosis en
dc.subject support measure en
dc.title Podpory vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení
dc.title.alternative Support of University Students with Specific Learning Disabilities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2015-06-18
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the support of university students with specific learning disabili-ties. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes general information concerning the specific learning disabilities, the legislative definition of the right to education of persons with disabilities and possible support for prospective students and university students with specific learning disabilities. In the practical part is an analysis of documents of all public universities in the Czech republic, which aims to find out what support offers public university applicants for study and students with specific learning disabilities. As a research method was used the analysis of documents, supplemented by interviews.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38794
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject sociální opora cs
local.subject specifické poruchy učení cs
local.subject studenti vysokých škol cs
local.subject social support en
local.subject learning disabilities en
local.subject college students en


Files in this item

Files Size Format View
šťastná_2015_dp.pdf 1.965Mb PDF View/Open
šťastná_2015_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
šťastná_2015_op.docx 23.75Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account