Diagnostika školního klimatu na církevním gymnáziu z pohledu žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Diagnostika školního klimatu na církevním gymnáziu z pohledu žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Chytilová, Alena
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:05Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:05Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33277
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je vymezení školního klimatu, jako pojmového fenoménu několika posledních let. Součástí je deskripce základních pojmů, které jsou v této problematice nejčastěji používány. Práce se letmo dotýká problematiky třídního klimatu a klimatu učitelského sboru. Zabývá se možnostmi diagnostiky klimatu. Zahrnuje nejen teoretické poznatky, ale také praktickou zkušenost v podobě provedeného výzkumu na konkrétní střední škole, jehož výsledkem je komparace školního klimatu na nižším a vyšším stupni. Část práce je věnována představení této školy. Je zde zahrnuta zpětná vazba v podobě jejího hodnocení.
dc.format 60
dc.format.extent 1738443
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Prostředí cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject student cs
dc.subject učitel cs
dc.subject Ambience en
dc.subject school climate en
dc.subject clasroom climate en
dc.subject student en
dc.subject teacher en
dc.title Diagnostika školního klimatu na církevním gymnáziu z pohledu žáků
dc.title.alternative School Climate Diagnostics at a Chruch Grammar School from the View of Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2015-06-12
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is the definition of school climate, as a conceptual phenomenon of the last few years. Includes a description of the basic concepts that are used most frequently on this issue. It touches the issue of class climate and climate of the teaching staff. It deals with the possibilities of diagnostics climate. It includes not only theoretical knowledge but also practical experience in the form of the research on specific high school, the result of which is a comparison of the school climate at lower and higher stage. Part of the work is devoted to the presentation of this school. There is also included feedback in the form of evaluation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38912
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-28
local.subject školní klima cs
local.subject církevní školy cs
local.subject gymnázia cs
local.subject school environment en
local.subject church schools en
local.subject high schools en


Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2015_dp.pdf 1.657Mb PDF View/Open
chytilová_2015_vp.docx 20.12Kb Microsoft Word 2007 View/Open
chytilová_2015_op.docx 17.89Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account