Výuková komunikace s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výuková komunikace s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Olšová, Marie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:07Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:07Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33284
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na výukovou komunikaci s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole. Cílem práce je prozkoumat, jak pedagog s žáky s poruchami učení komunikuje ve vyučovací hodině. Teoretická část se nejdříve věnuje oblasti komunikace a pedagogické komunikace. Následně je zařazena kapitola charakterizující specifické poruchy učení. Nechybí zde stěžejní kapitola, která zahrnuje nejdůležitější poznatky z oblasti výukové komunikace, se zaměřením na vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středních školách. V praktické části je provedeno průzkumné šetření, formou techniky dotazníku. Dotazník je založený na komunikaci pedagoga s žákem s poruchou učení.
dc.format 58 s. (77 272 znaků)
dc.format.extent 1802865
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject výuková komunikace cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject educational communication en
dc.subject specific learning disabilities en
dc.title Výuková komunikace s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole
dc.title.alternative Teaching communication with students with specific learning disabilities in high school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chráska, Miroslav
dc.date.accepted 2015-06-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims at educational communication with pupils with specific learning disabilities at secondary schools. The objective of the work is to examine how the teacher communicates with pupils with specific learning disabilities during a class. The theoretical part firstly deals with communication and pedagogical communication. This is followed by a chapter describing the specific learning disabilities. The essential chapter includes the most important findings concerning educational communication, focusing on education of pupils with specific learning disabilities at secondary schools. The practical part contains a survey in the form of a questionnaire. The questionnaire is based on communication of the teacher with a pupil having a learning disability.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38925
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject střední školy cs
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
olšová_2015_dp.pdf 1.719Mb PDF View/Open
olšová_2015_vp.docx 19.60Kb Microsoft Word 2007 View/Open
olšová_2015_op.docx 18.17Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account