Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh
Author: Konečná, Ivana
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku produktu, provedení jednotlivých analýz a průzkumu trhu. Projektová část se zabývá samotným zavedením produktu na trh. Na závěr této části je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout společnosti takový projekt, který zohledňuje charakter produktu a finanční možnosti společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33378
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 39058


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
konečná_2015_dp.pdf 8.774Mb PDF View/Open
konečná_2015_vp.docx 24.10Kb Microsoft Word 2007 View/Open
konečná_2015_op.docx 22.89Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account