Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Krčková, Soňa
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:23Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:23Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33381
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem pro vylepšení marketingové a krizové komunikace pro společnost Aircraft Industries v Kunovicích. V teoretické části je stručně shrnut marketingový mix s marketingovou komunikací a poté způsoby marketingového výzkumu, se zaměřením na rozhovory. V praktické části je představena samotná společnost a její stávající marketingová a krizová komunikace, která je i podrobena několika analýzám. Ve třetí projektové části jsou pak rozepsány jednotlivé návrhy pro vylepšení marketingové a krizové komunikace ve společnosti a vše doprovází také časová, nákladová a krizová analýza.
dc.format 115 s. (167 314 znaků)
dc.format.extent 1953237
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject veletrhy cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject tisková mluvčí cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Trade show en
dc.subject Crisis communication en
dc.subject Spokesperson en
dc.title Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a.s.
dc.title.alternative Suggestion of Marketing and Crisis Communication for Aircraft Industries, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Veselá, Julie
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a proposal to improve marketing and crisis communications for the company Aircraft Industries in Kunovice. In the theoretical section is a brief summary Marketing mix with marketing communications and then ways of marketing research, focusing on interviews. In the practical part is introduced the company itself and its current marketing and crisis communication, which is also submitted to several analyzes. In the third part of the project are described the various proposals for improving marketing and crisis communications in company. This part also includes time, cost, and critical analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39062
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
krčková_2015_dp.pdf 1.862Mb PDF View/Open
krčková_2015_vp.docx 28.22Kb Microsoft Word 2007 View/Open
krčková_2015_op.doc 85.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account