Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.
Author: Kyselá, Michaela
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivnosti sponzoringových aktivit ve společnosti NOVO-CZ, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrhnout vhodnou metodiku měření efektivnosti sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o. První část práce obsahuje rozbor teoretických poznatků, které se týkají jak samotného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se používají při jeho měření. Analytická část byla zaměřena na analýzu sponzoringu ve firmě a použití některých metod měření efektivnosti sponzoringu. Poslední část bakalářská práce byla věnována závěrečnému zhodnocení, doporučení pro management a návrh metodiky efektivního měření sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3339
Date: 2007-05-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kyselá_2007_bp.pdf 1.235Mb PDF View/Open
kyselá_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
kyselá_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account