Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.
Author: Mikeš, Petr
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení stávající marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Analytická část je zaměřena na představení firmy a analyzování současné situace využívaných nástrojů marketingové komunikace. V práci byla provedena i analýza makroprostředí za pomoci PESTLE analýzy a analýza mikroprostředí s použitím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, benchmarkingu, matice GE a SWOT analýzy. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán s návrhy a opatřeními vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace. Plán byl v závěru podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33414
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: C 39103


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mikeš_2015_dp.pdf 4.501Mb PDF View/Open
mikeš_2015_vp.docx 28.10Kb Microsoft Word 2007 View/Open
mikeš_2015_op.pdf 1.368Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account