dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33420
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace ostravské kavárny Aston s cílem vytvořit plán, který současnou úroveň této komunikace pozvedne. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. První část tvoří teoretický základ, který se věnuje marketingu obecně, poté komunikační strategií, komunikačním mixem, charakteristikou služeb a marketingovou situační analýzou. Praktická část obsahuje analýzy, které bylo nutné zpracovat, aby bylo možné poté navrhnout projekt. Pro tyto účely byla provedena analýza marketingového mixu, analýza mikroprostředí a makroprostředí, benchmarking, dotazování a SWOT analýza. Na základě zjištěných výsledků byl navržen plán, který je tvořen třemi dílčími částmi zaměřenými na zlepšení marketingové komunikace a na závěr byl podroben nákladové, časové, rizikové a personální analýze. |
|
dc.format |
104 s., 1 s. (157497 znaků) |
|
dc.format.extent |
2441904 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Plán marketingové komunikace kavárny Aston |
|
dc.title.alternative |
Plan of Marketing Communication of Aston Café |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďáková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communication of the café Aston located in Ostrava with and objective to create a plan that the current level of communications raises. Thesis consist of a theoretical and practical part. The first part provides theoretical foundation, that is orientated towards marketing in general, as well as communication strategies, communication mix, service features and marketing situation analysis. The practical part contains analyses that had to be processed in order to suggest a project. For these purposes the analyses of the marketing mix, micro and macro analysis, benchmarking, interviews and SWOT analysis were made. Based on the results was proposed plan consisting of three parts focused on improving marketing communications and in the end was subjected to cost, time, risk and personnel analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39111
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|