Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015
Author: Skopalová, Barbora
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu firmy Stalmach sport pro rok 2015. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše v oblasti marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je představena firma Stalmach sport, je zanalyzováno využití marketingového mixu firmou a provedena analýza konkurence. Na základě informací, získaných v praktické části je navržena projektová část práce, jež obsahuje akční kroky v rámci využití marketingového mixu firmou, pro následující sezónu. Akční plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33429
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 39124


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skopalová_2015_dp.pdf 3.959Mb PDF View/Open
skopalová_2015_vp.docx 28.35Kb Microsoft Word 2007 View/Open
skopalová_2015_op.docx 23.07Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account