Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X

Show full item record

No preview available
Title: Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X
Author: Sedlářová, Jana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33449
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 39156


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedlářová_2015_dp.pdf 3.062Mb PDF View/Open
sedlářová_2015_vp.docx 29.28Kb Microsoft Word 2007 View/Open
sedlářová_2015_op.pdf 1023.Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account