Pojetí výchovy z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pojetí výchovy z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Valentová, Simona
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:36Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:36Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33471
dc.description.abstract Hlavním tématem této bakalářské práce je pojetí výchovy z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na výchovu v rodině, rodinu, její funkci, rodinné prostředí. Vymezuje výchovné cíle, způsoby výchovy, výchovné styly a používání výchovných prostředků jako jsou odměny a tresty. V praktické části se zabývá rozborem odpovědí respondentů na stanovené otázky v rámci dotazníkového šetření. Výstupem tohoto empirického výzkumu je zjištění převládajícího způsobu výchovy v dnešních rodinách.
dc.format 80 s.
dc.format.extent 3025908
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject funkce rodiny cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject způsoby výchovy cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject výchovné prostředky cs
dc.subject odměny cs
dc.subject tresty cs
dc.subject family en
dc.subject family function en
dc.subject family environment en
dc.subject ways of upbringing en
dc.subject education styles en
dc.subject educational resources en
dc.subject rewards en
dc.subject punishments en
dc.title Pojetí výchovy z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative The Concept of Education in Parents of Lower Primary Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated The main topic of this thesis is concept of education in parents of lower primary children. The theoretical part is focused on family education, family, its function, family environment. Defines educational goals, ways of upbringing, educational styles and use of educational resources such as rewards and punishments. The practical part deals with the analysis of respondents' answers to the set questions in the questionnaire survey. The output of this empirical research is to determine the dominant method of education in today's families.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39182
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24
local.subject výchovný styl v rodině cs
local.subject parenting style en


Files in this item

Files Size Format View
valentová_2015_dp.pdf 2.885Mb PDF View/Open
valentová_2015_vp.docx 20.92Kb Microsoft Word 2007 View/Open
valentová_2015_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account