dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kostelníková, Milada
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:42Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:42Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33486
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje projektu zlepšení image nemocnice Třebíč. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, které se zabývají problematikou marketingu, marketingu ve zdravotnictví, firemní image a firemní kulturou. Výsledkem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Získané poznatky jsou podkladem pro projektovou část, která obsahuje aktivity a doporučení, které by měly pomoci přispět k lepší image. Na závěr jsou zhodnoceny náklady a rizika projektu. |
|
dc.format |
125 s. (170 237 znaků) |
|
dc.format.extent |
2365742 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
nemocnice
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing in the public health
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
hospital
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení image Nemocnice Třebíč |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve Image Hospital Třebíč |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses a project to improve image of Třebíč hospital. The diploma work is divided on the two parts theoretic and analytic part. Theoretic part of the diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from specialized literature, dealing with the issue of marketing, marketing in healthcare, corporate image and corporate culture. The reset is a practical part of the development of questionnaire survey, PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis. Obtained knowledge is the basis for the project part which contains activities and recommendations, which should help to improved image. At the end the asessment of costs and risks of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39204
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|