Projekt zlepšení image Nemocnice Třebíč

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení image Nemocnice Třebíč

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kostelníková, Milada
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:42Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:42Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33486
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje projektu zlepšení image nemocnice Třebíč. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaobírá poznatky ze studia odborné literatury, které se zabývají problematikou marketingu, marketingu ve zdravotnictví, firemní image a firemní kulturou. Výsledkem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Získané poznatky jsou podkladem pro projektovou část, která obsahuje aktivity a doporučení, které by měly pomoci přispět k lepší image. Na závěr jsou zhodnoceny náklady a rizika projektu.
dc.format 125 s. (170 237 znaků)
dc.format.extent 2365742
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject nemocnice cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing in the public health en
dc.subject corporate image en
dc.subject corporate culture en
dc.subject hospital en
dc.subject healthcare en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zlepšení image Nemocnice Třebíč
dc.title.alternative Project to Improve Image Hospital Třebíč
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis discusses a project to improve image of Třebíč hospital. The diploma work is divided on the two parts theoretic and analytic part. Theoretic part of the diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from specialized literature, dealing with the issue of marketing, marketing in healthcare, corporate image and corporate culture. The reset is a practical part of the development of questionnaire survey, PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis. Obtained knowledge is the basis for the project part which contains activities and recommendations, which should help to improved image. At the end the asessment of costs and risks of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39204
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kostelníková_2015_dp.pdf 2.256Mb PDF View/Open
kostelníková_2015_vp.docx 28.91Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kostelníková_2015_op.docx 22.56Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account