Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.
Author: Valchářová, Petra
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve představena Nemocnice Atlas, a.s., dále je zde vytvořena situační analýza. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt, v němž jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie a formulovány akční programy pro dosažení stanovených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33512
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 39243


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valchářová_2015_dp.pdf 3.724Mb PDF View/Open
valchářová_2015_vp.docx 29.01Kb Microsoft Word 2007 View/Open
valchářová_2015_op.docx 22.99Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account