Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Mizera, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:49:40Z
dc.date.available 2017-05-11T23:00:21Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3356
dc.description.abstract Práce definuje základní pojmy problematiky používání nahoty a erotických motivů v reklamě, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Dokumentuje vývoj užívání nahoty a erotických motivů v reklamě na 12 vybraných kauzách z jednotlivých let a porovnává výsledky sondy mezi studenty marketingových komunikací se závěry Arbitrážní komise Rady pro reklamu. cs
dc.format 82 s., 54 s. příloh. cs
dc.format.extent 1899774 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2017
dc.subject reklama cs
dc.subject nahota cs
dc.subject erotika cs
dc.subject sexismus cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject samoregulace reklamy cs
dc.subject advertising en
dc.subject nudity en
dc.subject erotic en
dc.subject sexizm en
dc.subject regulation of advertising en
dc.subject self-regulation of advertising en
dc.title Nahota, erotické motivy a sexismus v reklamě od roku 1990 cs
dc.title.alternative Nudity, erotic motives and sexizm in advertising from 1990 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated The thesis defines the basic terms of using nudity and erotic motives in advertising, summarises the basic facts pertaining to regulation and self-regulation in advertising and documents the evolution of using nudity and erotic motives in advertising in 12 selected cases from particular years. It further compares the results of research amongst students of Marketing Communication with the conclusions of the Arbitrary Commission for Advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4821
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mizera_2007_bp.pdfBlocked 1.811Mb PDF View/Open
mizera_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
mizera_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account