Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o
Author: Radvanská, Kateřina
Advisor: Kastner, Miloš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory, nalezení problematických míst a návrhu na jejich odstranění. Práce je teoreticko-aplikačního charakteru. V teoretické části je provedena literární rešerše, týkající se marketingu a kvality služeb, metodám řízení kvality a je představena obecná problematika tech-nické podpory. Hlavní část práce je věnována analýze oddělení technické podpory firmy KASTNER software s.r.o. Na základě výsledků dotazníkového šetření, přímého sběru dat, e-mailové komunikace a telefonních hovorů je získán detailní náhled na fungování tech-nické podpory a jsou identifikovány hlavní procesy. V závěru práce jsou navrženy kroky k udržení a zlepšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33739
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Řízení výroby a kvality
Grade for thesis and defense: B 39563


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
radvanská_2015_dp.pdf 3.635Mb PDF View/Open
radvanská_2015_vp.pdf 1.265Mb PDF View/Open
radvanská_2015_op.docx 22.04Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account