Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě
Author: Zeťová, Zuzana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Teoretická část obsahuje úvod jak do marketingu, tak i do marketingu služeb, cestovního ruchu a především internetového marketingu. Velmi důležitými prvky jsou nástroje, jež jsou využívány při aplikaci internetového marketingu jako například webové stránky, sociální média, blogy či virální marketing. Praktická část obsahuje představení Valašského muzea v přírodě a jeho pozici na trhu, analýzu současného stavu využívání internetových marketingových nástrojů, SWOT analýzu zaměřenou na internetový marketing a PEST analýzu. Díky provedeným analýzám bylo možné vyvodit doporučení a návrhy pro efektivnější komunikaci s veřejností. Cílem práce bylo stanovit doporučení, jež by mohla být aplikovatelná v praxi při použití minima financí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33771
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 39611


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zeťová_2015_dp.pdf 2.489Mb PDF View/Open
zeťová_2015_vp.docx 22.01Kb Microsoft Word 2007 View/Open
zeťová_2015_op.pdf 778.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account