Analýza konkurenceschopnosti firmy Josef Orlita

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy Josef Orlita

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Fojtíková, Ludmila
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:47:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:47:51Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33981
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti podniku Josef Orlita. Teoretická část definuje pojem konkurence, konkurenceschopnost a vymezuje všeobecné konkurenční strategie. Dále jsou zde popsány jednotlivé metody zaměřené na danou problematiku, jako je marketingový mix, benchmarking, Porterova teorie pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a PESTLE analýza. V praktické části je představen podnik Josef Orlita a jeho nejvýznamnější konkurenti. Mimo metody, jež byly definovány v první části, je zde vyhodnocen marketingový výzkum. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku Josef Orlita.
dc.format 82 s.
dc.format.extent 1452826
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Porterova teorie pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza a PESTLE analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject marketing mix en
dc.subject benchmarking en
dc.subject Porter's five forces theory en
dc.subject SWOT analysis and PESTLE analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti firmy Josef Orlita
dc.title.alternative Analysis of the Competitiveness of Josef Orlita Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis is focused on the analysis of the competitiveness of the company Josef Orlita. The theoretical part defines the concepts of the competition, competitiveness and identifies the general competitive strategy. There are also described individual methods focused on the issue, such as marketing mix, benchmarking, Porter's five forces theory, SWOT analysis and PESTLE analysis. The practical part deals with description of the company Josef Orlita and its major competitors. Outside the methods, which were defined in the first part, here belongs evaluated marketing research, as well. Conclusion of the bachelor´s thesis is devoted to proposals how to improve the competitiveness of the company Josef Orlita.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39914
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2015_dp.pdf 1.385Mb PDF View/Open
fojtíková_2015_vp.docx 25.91Kb Microsoft Word 2007 View/Open
fojtíková_2015_op.docx 27.06Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account