Unreal Engine a jeho využití

DSpace Repository

Language: English čeština 

Unreal Engine a jeho využití

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Mrázek, Matěj
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:49:29Z
dc.date.available 2015-07-24T12:49:29Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34126
dc.description.abstract Tato diplomová práce byla zaměřena na teoretický popis a tvorbu částicových systémů a post process efektů a jejich praktické ukázky formou interaktivní real-time aplikace vytvo-řené v Unreal Enginu editoru. Součástí práce bylo použití modelu města Otrokovic, které-mu předcházel proces jeho exportu z programu Blender následovaný procesem importu do Unreal Engine editoru. Uživateli je umožněno procházet vytvořenou scénou a z nabídky vytvořených efektů vybírat, které mají být zobrazeny.
dc.format 70
dc.format.extent 367124139
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject Částicový systém cs
dc.subject Post Process efekt cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Export cs
dc.subject Import cs
dc.subject Level Blueprint cs
dc.subject Widget Blueprint cs
dc.subject Unreal Engine en
dc.subject Particle effect en
dc.subject Post Process effect en
dc.subject Blender en
dc.subject Export en
dc.subject Import en
dc.subject Level Blue-print en
dc.subject Widget Blueprint en
dc.title Unreal Engine a jeho využití
dc.title.alternative The Unreal Engine and its Applications
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zmeškal, Marek
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This diploma thesis was focused on theory and creation of particle systems and post pro-cess effects and their practical examples in the form of real-time application created in Unreal Engine editor. Part of the thesis was using the model of Otrokovice town, which was preceded by the process of export from application called Blender followed by the process of import to Unreal Engine editor. A user is allowed to go through the created sce-ne and select which effect should be displayed from the list of created effects.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 40161
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-05-12


Files in this item

Files Size Format View
mrázek_2015_dp.zip 350.1Mb Unknown View/Open
mrázek_2015_vp.pdf 176.4Kb PDF View/Open
mrázek_2015_op.pdf 477.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account