Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips

Show simple item record

dc.contributor.advisor Londová, Ivana
dc.contributor.author Seidlová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-15T02:10:07Z
dc.date.available 2010-07-15T02:10:07Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3412
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce "Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips'q je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty. Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty. cs
dc.format 63 cs
dc.format.extent 1029575 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relation en
dc.subject direct marteting en
dc.subject personal selling en
dc.title Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips cs
dc.title.alternative Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-22
dc.description.abstract-translated The aim of my Bachelor's work "Analysis of the communication mix of the Zlíntour trips travel agency'q make analysis and acquaint the part of the marketing communication mix which is used in Zlíntour trips travel agency for communication with customers. Based on the main information I made proposal of new possibilities in communication of the Zlíntour trips with its clients. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4731
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
seidlová_2007_bp.pdfBlocked 1005.Kb PDF View/Open
seidlová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
seidlová_2007_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account