Návrh a realizace vizuálního stylu IT společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh a realizace vizuálního stylu IT společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Kaláčová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:49:37Z
dc.date.available 2015-07-24T12:49:37Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34174
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší problematiku Corporate Identity jako celku. Pojednává o jednotlivých základních prvcích, které jsou pro firemní identitu důležité. Dále pojednává o vlivu marketingu a značky na koncového zákazníka. V posledním úseku teoretické části práce nebylo opomenuto vysvětlení softwarových prostředků k tvorbě firemního designu. Teorie byla vypracována za pomoci důvěryhodných knižních podkladů a byl proveden souhrn nejdůležitějších informací pojednávajících o firemní identitě. Praktická část bakalářské práce se opírá o poznatky práce teoretické a je věnována tvorbě jednotlivých částí firemního designu IT společnosti. Tyto části jsou vytvářeny za pomoci moderních SW programů a tvoří dojem jednotného stylu image společnosti. Hlavním výsledkem praktické části práce je celistvý pohled na Corporate Design a následná tvorba prvků Corporade Designu. Mezi tyto prvky patří například logo, hlavičkový papír, propagační materiály aj. Výsledky bakalářské práce umožňují pohled na ucelenou problematiku firemního designu a její následnou aplikaci na jednotlivých prvcích vizuálního stylu společnosti. Způsob, jakým je jednotný vizuální styl ztvárněn, je jednou ze základních podmínek pro schopnost podniku konkurovat na trhu.
dc.format 72 s. (82 083)
dc.format.extent 360056916
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní design cs
dc.subject Firemní identita cs
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject Logo cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Grafický manuál cs
dc.subject Layout cs
dc.subject Značka cs
dc.subject Jednotný vizuální styl cs
dc.subject IT společnost cs
dc.subject Podoba společnosti cs
dc.subject Firemní komunikace cs
dc.subject Grafické programy cs
dc.subject Corporate design en
dc.subject Corporate identity en
dc.subject Corporate culture en
dc.subject Logo en
dc.subject Marketing en
dc.subject Graphic manual en
dc.subject Brand en
dc.subject United visual style en
dc.subject IT company en
dc.subject Image of organization en
dc.subject Corporate Communications en
dc.subject Graphics programs en
dc.title Návrh a realizace vizuálního stylu IT společnosti
dc.title.alternative The Design and Implementation of a Corporate Visual Design of an IT Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašek, Roman
dc.date.accepted 2015-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis solves problems of Corporate Identity as a whole. It discusses the various fundamental elements that are important for corporate identity. Further, it deals with the influence of marketing and branding to the end customer. In the last part of the theoretical work the explanation of software tools for the creation of corporate design was not overlooked. The theory was developed with the help of trusted books and documents and it was done by summarizing key information dealing with corporate identity. The practical part of this thesis is based on findings in theoretical work and it is dedicated to creating the individual parts of corporate design in an IT company. These parts are created with the help of advanced software programs and create an impression of a uniform style of corporate image. The main result of the practical part is a holistic view of Corporate Design and the subsequent creation of elements of Corporate Design. These elements include a logo, letterhead, promotional materials and other elements. The results of this thesis enable a comprehensive view on the issue of corporate design and its subsequent application on individual elements of the visual style of the company. The way it is portrayed by the visual style is one of the basic conditions for the firm's ability to compete in the market.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information technologies in administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 40246
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-21
local.subject corporate identity cs


Files in this item

Files Size Format View
kaláčová_2015_dp.zip 343.3Mb Unknown View/Open
kaláčová_2015_vp.pdf 179.0Kb PDF View/Open
kaláčová_2015_op.pdf 375.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account