Renderování a post-processing v Blenderu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Renderování a post-processing v Blenderu

Show full item record

No preview available
Title: Renderování a post-processing v Blenderu
Author: Řezníček, Lukáš
Advisor: Pokorný, Pavel
Abstract: Bakalářská práce popisuje grafické programy Blender a Gimp. Jsou zde vysvětleny především nástroje na renderování a úpravu finálního snímků. K renderování jsou využity dva nejvyužívanější renderovací algoritmy programu: Blender Render a Cycles. Mimo popis samotného renderování a úpravy snímků se v bakalářské práci také nachází základní informace o programech, konkurencí, nástrojích a grafickém prostředí. Praktická část se zabývá scénou exteriéru a interiéru. U každé scény je popsaný postup od nastavování materiálů, renderování, nasvětlování až po finální úpravu v Blenderu a Gimpu. V závěru práce jsou porovnány vytvořené snímky společně s výhodami a nevýhodami jednotlivých renderovacích enginů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34178
Date: 2015-02-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: B 40250


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řezníček_2015_dp.zip 237.3Mb Unknown View/Open
řezníček_2015_vp.pdf 176.7Kb PDF View/Open
řezníček_2015_op.pdf 178.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account