Projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Mokrá, Lenka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:49:39Z
dc.date.available 2015-07-24T12:49:39Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34183
dc.description.abstract Diplomová práce prezentuje projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována marketingu, marketingu ve zdravotnictví, marketingovém mixu ve zdravotnictví a důležitou součástí teoretické části je i teorie analytických metod. V první polovině praktické části je provedena analýza současné situace soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY a to pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Druhá polovina praktické části obsahuje samotný projekt, který je navržen na základě podrobné analýzy současného stavu soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY. Na závěr diplomové práce je provedena nákladová a riziková analýza.
dc.format 102 s. (142 540)
dc.format.extent 1974737
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject gynekologie a porodnictví cs
dc.subject soukromá ordinace cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject healthcare en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject gynekology and midwifery en
dc.subject private clinic en
dc.title Projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY
dc.title.alternative The project Enlargement Services to Private gynecology-obstetrics Clinic XY
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The Master thesis presents a project dealing with the extension of services of a private Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on the study of literature and is dedicated to marketing, healthcare marketing and marketing mix in health care. An important part of the theoretical section is also the theory of analytic methods. The first half of the practical part is dedicated to the analysis of current situation in private Obstetric and Gynecologic Clinic XY, using the PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis. The second half of the practical part contains the project itself, which is designed and based on a detailed analysis of the current state of the Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The conclusion of the thesis contains the cost and risk analysis of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40260
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
mokrá_2015_dp.pdf 1.883Mb PDF View/Open
mokrá_2015_vp.docx 29.15Kb Microsoft Word 2007 View/Open
mokrá_2015_op.docx 24.38Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account