Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Author: Pospěch, Daniel
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední dva roky pomocí komparativní metody. Srovnány jsou údaje dotazníkového šetření roku 2013 s hodnotami roku 2015. Na základě tohoto vývoje předkládá autor návrh podoby efektivního rozhlasového reklamního spotu, který cílí na mladé publikum.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34351
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40519


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospěch_2015_dp.pdf 2.183Mb PDF View/Open
pospěch_2015_vp.doc 161.5Kb Microsoft Word View/Open
pospěch_2015_op.docx 125.6Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account