Aspekty ovlivňující zobrazování videí českých tvůrců na YouTube

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aspekty ovlivňující zobrazování videí českých tvůrců na YouTube

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Staša, Břetislav
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:17Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:17Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34357
dc.description.abstract Práce pojednává o aspektech působící na diváka internetové služby YouTube, důraz je kladen především na vliv nejviditelnějších nastavitelných údajů videa, jako jsou titulek a náhledový obrázek. Teoretická část seznamuje čtenáře s pojmy a klíčovými fakty týkajících se historie a podstaty internetu, sociálních sítí, principy fungování YouTube a další. Praktická část analyzuje konkrétní aspekty působící na diváky, výzkum je vytvořen pro potřeby českého prostředí. Jejím cílem je odpovědět na výzkumné otázky a ze závěrů vyvodit doporučení.
dc.format 62
dc.format.extent 10722911
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Youtube cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject nová média cs
dc.subject content marketing cs
dc.subject digitální média cs
dc.subject internet cs
dc.subject vlog cs
dc.subject marketing cs
dc.subject multimédia cs
dc.subject Youtube en
dc.subject social networking sites en
dc.subject new media en
dc.subject content marketing en
dc.subject digital media en
dc.subject internet en
dc.subject vlog en
dc.subject marketing en
dc.subject multimedia en
dc.title Aspekty ovlivňující zobrazování videí českých tvůrců na YouTube
dc.title.alternative Aspects Influencing Displaying Videos by Czech Authors on YouTube
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated Thesis is concerned with aspects influencing on users of YouTube and puts emphasis predominantly on influence of the most distinguishing adjustable information of videos such as the title and the thumbnail photo. Theoretical part familirizes readers with terms and key facts regarding history and basics of the internet, social networikng sites, principles of YouTube etc. Practical part analyzes particular aspects affecting on watchers. The survey is built up for purposes of Czech setting. The aim of the survey is to answer research ques-tions and to come up with conclusion and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40528
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
staša_2015_dp.pdf 10.22Mb PDF View/Open
staša_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
staša_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account