Komunikační aktivity regionálních neziskových organizací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační aktivity regionálních neziskových organizací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Hajdík, Michal
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:47Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:47Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34533
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje komunikaci lokálních neziskových organizací Otevřená okna a Proutek. Jsou popsána teoretická východiska jak pro oblast marketingové komunikace, tak pro oblast nestátních neziskových organizací. V praktické části je řešen výzkum komunikačních aktivit zvolených organizací a jejich vliv na obyvatele regionu, ve kterém tyto organizace existují. Data, která byla pro účely výzkumu získána formou dotazování, jsou analyzována a na základě analýz jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení pro zlepšení komunikace.
dc.format 52 s (72 544 znaků)
dc.format.extent 1984461
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Otevřená okna cs
dc.subject Proutek cs
dc.subject nestátní neziskové organizace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Otevrena okna en
dc.subject Proutek en
dc.subject non-governmental non-profit organizations en
dc.subject marketing communi-cation mix en
dc.subject public relations en
dc.title Komunikační aktivity regionálních neziskových organizací
dc.title.alternative Communication Activities of Regional Non-profit Organizations
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with communication of local non-governmental non-profit organizations Otevrena okna and Proutek. Theoretical background is described both for the area of marketing communication and for the area of non-governmental non-profit organizations. Furthermore a research is carried out of communication activities of selected organizations and their influence on the people of the region in which these organizations exist. Data, which was for research purposes obtained through interviews are analyzed and based on these analyzes the research questions are answered and recommendations for improved communication are suggested.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40756
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
hajdík_2015_dp.pdf 1.892Mb PDF View/Open
hajdík_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
hajdík_2015_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account