Content marketing v B2B

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Content marketing v B2B

Show full item record

No preview available
Title: Content marketing v B2B
Author: Útlý, Michal
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce sleduje současné využívání a potenciál budoucího využívání nástrojů content marketingu malými a středními firmami segmentu B2B. Teoretická část se dotýká vazby mezi tradičními nástroji marketingové komunikace a trendem v podobě content mar-ketingu, ve svém závěru se věnuje zveřejněnému výzkumu využívání content marketingu v B2B. Hloubkové rozhovory s manažery vybraných společností segmentu B2B odhalují, do jaké míry tyto firmy pracují s nástroji content marketingu a zda vidí v těchto nástrojích dlouhodobou budoucnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34561
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40789


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
útlý_2015_dp.pdf 6.605Mb PDF View/Open
útlý_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
útlý_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account