Filmové maratony jako eventové akce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Filmové maratony jako eventové akce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Marešová, Kamila
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34574
dc.description.abstract Diplomová práce Filmové maratony jako eventové akce zkoumá zařazení eventů koncipovaných jako filmový maraton do komunikačního mixu a zjišťuje aplikovatelnost všeobecných pravidel, které v rámci event marketingu platí na organizování konkrétní akcí tohoto druhu. Praktická část obsahuje analýzu již uskutečněného filmového maratonu a dotazníkové šetření, které se zabývá filmovými maratony a snaží se odpovědět na otázky o jeho ideální podobě a náplni. V projektové části je navrhnut projekt nového filmového maratonu, který čerpá ze zkušeností nabitých v teoretické i praktické části a z výsledků výzkumu.
dc.format 78
dc.format.extent 3614107
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketing cs
dc.subject film cs
dc.subject filmový maraton cs
dc.subject Hobit cs
dc.subject Hvězdné války cs
dc.subject multikino cs
dc.subject Golden Apple Cinema cs
dc.subject projekce cs
dc.subject Event en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing en
dc.subject film en
dc.subject movie en
dc.subject film marathon en
dc.subject The Hobbit en
dc.subject Star Wars en
dc.subject Cinema en
dc.subject multiplex en
dc.subject Golden Apple Cinema en
dc.subject projecting en
dc.title Filmové maratony jako eventové akce
dc.title.alternative The Film Marathons as Events
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The master thesis Film Marathons as an Event explores the classification of events con-ceived as a movie marathon in the communication mix and determines the applicability of general rules which in the context of event marketing pays for organizing specific events of this kind. The practical part contains analysis of realized film marathon. It contains a survey, which deals with movie marathons and tries to answer questions about his ideal form and content. In project part is designed new project of film marathon which draws on the experiences charged in the theoretical and practical parts and from the results of research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40811
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
marešová_2015_dp.pdf 3.446Mb PDF View/Open
marešová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
marešová_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account