Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
Author: Šuranská, Eva
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Cílem práce je popsat oblast sociálního marketingu, především pak sociální reklamy, a posléze analyzovat vybrané vzorky z dané oblasti. Teoretická část se věnuje právě sociál-nímu marketingu a reklamě, jejich historii a současnému postavení oproti jiným příbuzným oborům. Dále představuje v reklamě užívané apely a triky, jejich specifika, výhody a naopak úskalí. Teoretická část se zabývá v prvé řadě tématem adopce zvířat z útulku. Zejména pak současné situaci v České republice a ve Spojených státech amerických. Posléze je zde analyzována desítka vybraných reklam právě z výše zmíněných zemí. V projektové části je rozebírána současná situace reklam upozorňujících na tento problém v tuzemsku a navržena kampaň, jejímž cílem je informovat veřejnost o možnosti adopce útulkového zvířete.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34586
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40830


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šuranská_2015_dp.pdf 5.329Mb PDF View/Open
šuranská_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
šuranská_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account