Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků
Author: Kozlová, Markéta
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Současný směr společnosti, pro kterou jsou jednotlivé analýzy a strategie zpracovávány, je rychle rostoucí šíře portfolia v oblasti doplňků stravy, kosmetiky a zdravotnických prostředků. Jejím dlouhodobým cílem je zaujmout strategicky výhodnou pozici na lékárenském trhu. Právě proto je práce zaměřena na vytipování nového výrobku z dosud nezkoumaného segmentu. Vyhotovený marketingový plán bude sloužit jako podklad vrcholovému managementu firmy k rozhodnutí, zda bude chtít na vybraný trh vstoupit. V rámci praktické části budou prezentována všechna zjištěná data a údaje. Výzkumná část bude již zaměřena na souhrnné výsledky, a z nich vyplývající konkrétní návrhy. Pro strategická rozhodnutí je důležitá především komplexnost všech uváděných informací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34601
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40850


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kozlová_2015_dp.pdf 2.038Mb PDF View/Open
kozlová_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
kozlová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account