Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Author: Steinmetzová, Veronika
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá efektivitou online marketingu jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, zkoumá specifika této formy komunikace, jeho postavení v komunikačním mi-xu a představuje jednotlivé nástroje. Praktická část zahrnuje analýzu efektivity online mar-ketingu ve vybrané společnosti se zaměřením na jednotlivé nástroje. Projektová část nava-zuje na konkrétní zjištění z praktické části a navrhuje ideální formu online komunikace dané společnosti, která povede k maximalizaci efektivity a získání co největšího počtu kontaktů, které společnost očekává.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34611
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
steinmetzová_2015_dp.pdf 2.806Mb PDF View/Open
steinmetzová_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
steinmetzová_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account