Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently

Show full item record

No preview available
Title: Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently
Author: Stříž, Pavel
Advisor: Pomazal, Rudolf
Abstract: Tato disertační práce se zabývá a analyzuje dotazníkové šetření srovnávající znalosti studentů naší fakulty s průměrem v České republice a v Evropské unii. Výsledky jsou varující. Tuto situaci zlepšuji nabídkou nových studijních materiálů fakultním kurzům. Hlavními cíli práce je sběr a řešení obtížných problémů, které přinesl život praxe. Vedlejším efektem je, že univerzita a fakulta budou lépe známy veřejnosti. Vyřešené problémy budou použity jako cvičení a podpůrné studijní materiály v různých fakultou nabízených kurzech vyučovaných v angličtině a češtině.K řešení těchto problémů jsem potřeboval algoritmy a postupy z oblastí jako jsou matematika, pravděpodobnost a statistika, informatika (zvláště programování) a typografie. Používám simulaci Monte Carlo a matematickou a robustní statistiku. Musel jsem také využít programování a to jazyků jako jsou Visual Basic for Applications, HTML, PHP, MySQL, R a TeX. Výsledky jsou průběžně publikovány a prezentovány na konferencích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3469
Date: 2007-02-09
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a statistiky
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stříž_2007_dp.pdf 2.898Mb PDF View/Open
stříž_2007_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
stříž_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account