The Importance of Music in Television Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Importance of Music in Television Advertising

Show full item record

No preview available
Title: The Importance of Music in Television Advertising
Author: Kovácsová, Petra
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat význam hudby v televizní reklamě za pomocí výzkumných otázek a interpretace dat. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část zpracovává a definuje pojmy z oblasti hudby a jejího působení na lidskou mysl, televizní reklamy a hudby v televizní reklamě. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum zabývající se významem a působením hudby ve vybraných reklamách. Závěr bakalářské práce je věnován interpretaci a shrnutí výsledků zodpovídající výzkumné otázky, společně s poznatky doporučenými k využití v otázce výběru hudby do televizních reklam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35315
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 41818


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovácsová_dp_2016.pdf 1.544Mb PDF View/Open
kovácsová_op_2016.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kovácsová_vp_2016.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
Videa k BP.zip 2.139Gb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account