Podpora turistického ruchu v mikroregionu Ostrožsko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora turistického ruchu v mikroregionu Ostrožsko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Příleský, Václav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:06Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:25Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35349
dc.description.abstract V této práci se zabývám problematikou rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Ostrožsko. Ostrožsko je součástí regionu Slovácko, který se nachází ve Zlínském kraji. Na tento mikroregionu se dívám marketingovým pohledem jako na produkt, který je určen k uspokojování potřeb svých zákazníků. Cílem této práce je provedení analýzy současné situace a potenciálních možností rozvoje turistického ruchu v tomto mikroregionu a navržení konkrétního řešení jeho podpory. Práce obsahuje marketingou studii, vycházející z rozšířeného marketingového mixu, tak jak je uplatňován u klasických komerčních produktů a navržení komplexních turistických produktů.
dc.format 79 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 2096495
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject turistický ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject turistický produkt cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject tourist product en
dc.title Podpora turistického ruchu v mikroregionu Ostrožsko
dc.title.alternative Support of tourism in microregion Ostrožsko
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated In this Master thesis I deal with the theme of tourism support in the microregion of Ostrožsko. Ostrožsko is a part of the Slovácko region which is situated in the Zlínský region. I look at this problem from a marketing point of view and I consider this microregion as a product which is dedicated to satisfing customers´ needs. The aim of this thesis is analysing the actual situation and potential possibilities in this microregion and proposing concrete solutions on subsidies in the tourist industry. The Master thesis contains a marketing study which comes from an extended marketing mix applied to commercional products and creating complex tourist products.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 442
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account