Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s.
Author: Randáčková, Lenka
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Akciová společnost Linea Nivnice patří v současné době mezi tři největší výrobce ovocných nápojů v České republice. Ve své diplomové práci se věnuji aktivitám na podporu prodeje zmíněné společnosti Výdaje na podporu prodeje neustále rostou a nic nenasvědčuje tomu, že by neměly růst i nadále. Podpora prodeje patří mezi aktivity, které komunikují přímo s individualizovaným zákazníkem a ten se díky nim lépe se samotném výrobkem může seznámit. Linea Nivnice ke své komunikaci podporu prodeje využívá a dostává se tak do podvědomí spotřebitelů. Ve své práci se zmiňuji o konkrétních aktivitách, které jsou společností využívány, a které analyzuji jak podle místa působení, tak podle cílové skupiny. Formou marketingového mixu se zaměřuji na konkrétní akci, která již realizována byla. Analyzuji zároveň mikroprostředí i makroprostředí podniku, stejně tak zpracovávám SWOT analýzu. V neposlední řadě rozebírám komunikaci v místě prodeje a zmiňuji se o dětech, jak vnímají reklamu ony. Věřím, že touto prací podám ucelený přehled o aktivitách na podporu prodeje, které společnost Linea Nivnice využívá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35351
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 444


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account