Marketingové komunikace hudebního festivalu Hip Hop Kemp

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Hip Hop Kemp

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Reindlová, Tereza
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35353
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje hudebnímu festivalu Hip Hop Kemp a jeho marketingovým komunikacím. Popisuje jednotlivé cílové skupiny, specifika komunikace s nimi a využití možností komunikačního mixu. Srovnává propagaci festivalu s obdobně rozsáhlými ale jinak žánrově zaměřenými akcemi. Část práce se také věnuje otázce sporu mezi undergroundem a komercí.
dc.format 61
dc.format.extent 303583
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 24.05.2010
dc.subject festival cs
dc.subject komerce cs
dc.subject underground cs
dc.subject hip hop cs
dc.subject mládež cs
dc.subject festival en
dc.subject mainstream en
dc.subject underground en
dc.subject hip hop en
dc.subject youth en
dc.title Marketingové komunikace hudebního festivalu Hip Hop Kemp
dc.title.alternative Marketing communication of Hip Hop Kemp festival
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated The master thesis is dedicated to Hip Hop Kemp music festival and its marketing communication. It describes particular target groups, communication with them and using all the possibilities of communication mix. It compares the promotion to similarly large but differently music genre focused events. Part of the thesis is also dedicated to the question of underground and mainstream.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth veřejné
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 446
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account