Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o
Author: Sowadová, Michaela
Advisor: Taťák, Vlastimil
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingových komunikací, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti FORM. Práce popisuje neexistenci některých forem marketingových komunikací a problém zanedbání stávajících prvků marketingových komunikací firmy. V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její řešení. Závěrem je vypracován plán propagace a náklady na jeho uskutečnění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35357
Date: 2004-12-01
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 450


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account