Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace
Author: Bačuvčík, Radim
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce se zabývá teoretickým vymezením podstatných vlastností hudby jako ekonomického produktu a zboží. Obzvláště si všímá rozdílů mezi institucionální produkcí koncertů vážné a populární hudby, mezi nimiž se pokouší hledat rozdíly i styčné body. V práci jsou mimo jiné komentovány výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit preference hudebních posluchačů při výběru hudby a jejím nákupu a očekávání spojená s jejím poslechem, která mohou nákupní chování konzumentů hudby ovlivnit. Teoretická východiska práce jsou ilustrována na konkrétním příkladu marketingových komunikací neziskové hudební instituce Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35368
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 463


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account