Komunikační strategie Rádia Impuls

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Rádia Impuls

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošek, Jaroslav
dc.contributor.author Hamanová, Šárka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:12Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35380
dc.description.abstract Rádio Impuls bývalo nejposlouchanějším soukromým rádiem. Podle výsledků Mediaprojektu mu ubývá posluchačů a na paty mu šlapou ostatní soukromé celoplošné rozhlasové stanice. Pokles poslechovosti může zastavit jedině koordinace programu s marketingem. Přestože Rádio Impuls investuje ročně miliony korun do reklamy a dalších marketingových aktivit, činí tak na základě okamžitých nápadů, které nezapadají do žádné koncepce. Důvodem je absence komunikační strategie. Moje diplomová práce je proto jejím návrhem.
dc.format 69 s., 4 s. příloh
dc.format.extent 1282438
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
dc.subject Rádio Impuls cs
dc.subject Impulsovi cs
dc.subject Radio Impuls en
dc.subject Impulsovi en
dc.title Komunikační strategie Rádia Impuls
dc.title.alternative Promotion strategy of Radio Impuls
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated Radio station Impuls used to be the most listened to radio station of all the private radio networks in Czech Republic. According to a latest survey done by Mediaprojekt the radio station loses it's listeners to other private whole-area radio stations. Only coordination of the program with marketing can help to stop this decline of listener-ship. Despite the fact that radio Impuls invests millions of Czech crowns into the promotion and other marketing activities, the radio station has no uniformed communication concept. The reason for this behavior is the absence of a communication strategy. Therefore my diploma thesis is the draft of uniform communication strategy for the radio station Impuls.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 476
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account