Střet etického kodesu novináře se zájmy vydavatelů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Střet etického kodesu novináře se zájmy vydavatelů

Show full item record

No preview available
Title: Střet etického kodesu novináře se zájmy vydavatelů
Author: Hrabětová, Jana
Advisor: Bartošek, Jaroslav
Abstract: Cílem této diplomové práce je na konkrétních příkladech z praxe ukázat rozdíly mezi obecně platnou teorií, legislativou a etikou na jedné straně a současnou českou praxí v otázkách objektivity žurnalistických informací na straně druhé. Na konkrétních případech se práce snaží doložit skutečnost, že ovlivňování novinářů ze strany majitelů médií a zadavatelů inzerce může vést až k uveřejnění zkreslených informací. Na dokladech z českých tištěných médií práce hledá i odpověď na otázku, zda snaha inzerentů přizpůsobit grafiku reklamy grafice tištěného média může vést až ke zkreslení dané informace a ve čtenářích vyvolat pochybnosti o její objektivitě. V závěru diplomové práce jsou definovány nejčastější způsoby ovlivňování práce novinářů. Jsou zde navržena pravidla, která by mohla dopomoci eliminovat vliv zájmů vydavatelů a zadavatelů inzerce na novináře i následně i příjemce jejich sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35382
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 479


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account