Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike
Author: Blažek, Jan
Advisor: Šišková, Šárka
Abstract: Práce se zabývá vztahem velké mezinárodní oděvní značky a teenagerů. Klade si za cíl analyzovat vzájemný vztah, tedy jakým způsobem Nike komunikuje s teenagery, a jak teenageři nahlížejí na značku. Klíčovým materiálem pro práci je dotazník, který se zabývá mj. popularitou, povědomím a pozicí Nike vůči konkurenci z pohledu teenagerů. Důraz je kladen také na popis propagace, kterou Nike k oslovení tohoto tržního segmentu vyzužívá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35416
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 513


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account