Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zavřelová, Veronika
dc.contributor.author Bouaouiche, Mariem
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:19Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:19Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35417
dc.description.abstract Práce seznamuje čtenáře s jednotlivými prvky corporate identity cestovní kanceláře Fischer. Naznačuje, jak firma Fischer komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy služeb poskytuje, jaké prvky marketingového mixu využívá v rámci svých kampaní a jak dosahuje jednotného vizuálního stylu. Součástí práce je i krátký průzkum týkající se prestiže značky Fischer.
dc.format 48
dc.format.extent 335441
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject produkt společnosti cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate communication en
dc.subject product en
dc.subject corporate image en
dc.title Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER
dc.title.alternative Analysis of corporate identity of FISCHER company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated The work acquaint readers with particular elements of corporate identity of Fischer travel agency. It outlines how Fischer company communicates with customers, employees and external relations as well, what kind of services extends, what elements of marketing mix uses in scope of advertising campaignes and how the corporate design is fullfield. A constituent of the work is also short investigation concern of the travel agency prestige.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 514
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account