Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Bureš, Vladislav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:19Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:19Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35418
dc.description.abstract Možnosti financování marketingových komunikací pro malé a střední podniky. Definování těchto subjektů, jejich vliv na ekonomiky a analýza postavení v českém hospodářství. Marketingové komunikace a jejich význam pro malé a střední podniky. Analýza podpor pro malé a střední firmy na marketingové komunikace. Návrh podpor pro vybraný subjekt.
dc.format 51 s., 5 s. příloh.
dc.format.extent 380532
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject dotace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject malé a střední podniky cs
dc.subject subsides en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Small and Medium sized Enterprices en
dc.title Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé firmy
dc.title.alternative An analysis of supporting Small and Medium sized Enterprices in the Czech Republic and description of specific suport of SME - support of marketing communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of my Dissertation is to analyse different methods of supporting Small and Medium sized Enterprices in the Czech Republic. Description of this Enterprices in the Czech Republic and their growth in the last years. The Dessertation describes the specific suport of SME – support of marketing communications. The final part gives some information about the glass company Sklo Bureš. This part also consists of recommendation for this company, focusing on marketing communications in Czech market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 515
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account