Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.
Author: Kašparová, Lucie
Advisor: Zavřelová, Veronika
Abstract: Ve své bakalářské práci jsem nejprve popsala stávající marketingovou komunikaci ve firmě Tescoma s. r. o. Poté jsem se snažila navrhnout novou efektivnější marketingovou komunikaci, která by firmě pomohla v odbytu nabízeného sortimentu. Doufám tedy, že má práce bude pro firmu i pro mě přínosem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35426
Date: 2005-02-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 525


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account