Marketingové komunikace firmy Stock Plzeň

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace firmy Stock Plzeň

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taťák, Vlastimil
dc.contributor.author Kourová, Lucie
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35431
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o marketingových komunikacích, jejích základních principech a zejména praktickém užití a realizaci. Tématicky je rozložena do pěti kapitol, z nichž první kapitola uvádí stručný přehled teoretických poznatků z oblasti marketingových komunikací.. Následující části se věnují praktickému příkladu společnosti Stock Plzeň Božkov, zejména klíčovému produktu Fernet Stock Original. Ve svém závěru bakalářská práce jednotlivé komunikační aktivity shrnuje a hodnotí.
dc.format 54
dc.format.extent 5134103
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject historie cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject public relatios en
dc.subject sales promotion en
dc.subject history en
dc.title Marketingové komunikace firmy Stock Plzeň
dc.title.alternative Marketing communication of the firm Stock Plzeň
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated This work is focused on marketing communications, its basic principles and the realisation itself. Its thematically fragmented into five chapters. The first part indicates short overview of theoretic knowledges. The other chapters are relating to practical using marketing communications in the company Stock Plzeň Božkov espetially its product Fernet Stock Original. There is a summary of each communications activities in the end.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 530
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account