Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Kubíčková, Eliška
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:23Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:23Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35437
dc.description.abstract Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru.
dc.format 49 s.
dc.format.extent 818583
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní Public relations cs
dc.subject personální management cs
dc.subject organizační kultura cs
dc.subject Internal Public relations en
dc.subject personnel management en
dc.subject corporate culture en
dc.title Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace
dc.title.alternative The effect of internal public relations on employees' attitudes and values in an organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 536
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account