Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Březíková, Jana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:26Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35450
dc.description.abstract Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců. To zahrnuje jednotnou vnitřní kulturu, která respektuje firemní identitu a kde zaměstnanci pracují se stejným přesvědčením v naplňování společných firemních cílů. Jednotná firemní kultura je spojena s vnitřní komunikací a vnitřním prostředím společnosti. Management by měl zajišťovat materiální vybavení pracoviště, starat se o motivaci zaměstnanců, kvalitní sociální a zdravotní péči a budování pozitivních vztahů na pracovišti.
dc.format 59 s, 7 s. příloh
dc.format.extent 469178
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Public relations cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject T-Mobile Czech Republic cs
dc.subject a.s cs
dc.subject Public relations en
dc.subject identity of corporation en
dc.subject image en
dc.subject culture of corporation en
dc.subject T-Mobile Czech Republic en
dc.subject a.s en
dc.title Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
dc.title.alternative The influence of internal PR on employees´ values and attitudes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated Satisfied employee is the main premise for vital of each organization. The management should be aim at the factors, which are important for positive working enviroment and climate. It is account: Construct the unite inner culture, what respect the identity of corporation and where the employees work with the same conviction about the collective target. Unity culture is connected with the inner communication such the other part of inner enviroment. Management should take care about material enviroment, motivation of employees, good social and health care and about positive relationships in organization.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 553
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account