Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Show full item record

No preview available
Title: Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Author: Kašparová, Bohdana
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na veřejnoprávní a soukromé stanice. Soukromé stanice soutěží na trhu mediálním i reklamním o přízeň posluchačů i reklamních klientů. Rádio lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na jeho komerční možnosti má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Úspěšnost osobního prodeje ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a činnost i výkon prodejců. Řízení prodejů v regionu pracuje především na průmyslovém trhu. Cíle a efektivita lokálního prodeje závisí na řízení prodejního personálu. Stanovování hodnotících proměnných jednotlivým obchodním zástupcům, jejich nábor, výcvik, hodnocení a motivace. Efektivnost osobního prodeje přímo ovlivňuje mechanismus prodejního servisu, řízení a plánování výkonů, jednotlivých činností i plánování času.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35466
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 570


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account