Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90

Show full item record

No preview available
Title: Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90
Author: Kotmel, Jiří
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: První část Bakalářské práce je věnována teorii firemních periodik, která je dána do souvislosti s marketingem a marketingovými komunikacemi neziskových organizací. Jsou zde uvedeny příklady firemních periodik neziskových organizací a také základní postup při tvorbě firemního periodika. V praktické části je analyzován magazín Generace občanského sdružení Život 90, který svým provedením, rozsahem 52 stran i nákladem 20 000 ks vybočuje z řady firemních periodik obvyklých v neziskovém sektoru. V souvislosti marketingem a marketingovými komunikacemi Života 90 analýza ukázala, že magazín Generace slouží efektivně této organizaci jako služba, která klientům organizace, seniorům, poskytuje informace a rady pro zlepšení kvality jejich života. Avšak s ohledem na způsob začlenění firemních informací, vizuální styl magazínu a způsob přípravy obsahu magazínu bylo zjištěno, že magazín Generace není zcela efektivně začleněn do marketingu organizace, a také že plně nevyužívá možnost komunikovat s dárci jako důležitou cílovou skupinou. V závěru práce je tedy navrženo několik obecně použitelných řešení pro zvýšení komunikační efektivity firemních periodik neziskových organizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35468
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 572


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account