Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Author: Panáč, David
Advisor: Gregarová, Magda
Abstract: Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních výstupů se snažím doporučit konkrétní řešení při budování pozice na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35474
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 578


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account